موزیک اسکای

خرید عینک آفتابی كررا Carrera - موزیک اسکای

عینک آفتابی کررا Carrera

خرید عینک آفتابی کررا Carrera

خرید عینک آفتابی

خرید عنیک آفتابی کررا

خرید عینک آفتابی Carrera

عینک آفتابی کررا Carrera

با عینک حرفه ای کررا

جذاب تر از همیشه شوید

با طراحی متفاوت متناسب برای چهره های مختلف

همراه با کیف و دستمال اورجینال

با قیمتی استثنایی و باورنکردنی

Carrera Sunglasses

قیمت: 49000 تومان

خرید عینک آفتابی کررا Carrera

 

خرید عینک

خرید عینک آفتابی زنانه

خرید عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی کررا Carrera

 

بدون شک استفاده از عینکهای مارک دار اورجینال علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد.

عینک کررا طرح 2012 یکی از معروفترین و پرفروشترین عینکهای این کمپانی بزرگ میباشد که مطمئنا شما هم تا کنون این عینک معروف را بر چشمان دوستان و آشنایان خود دیده اید.
لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت میباشد که در آن از تکنولوژی آنتی رفلس استفاده شده است و برای ساخت آن از یک نوع پلیمر استفاده شده است و البته به غیر از اشعه uva اشعه های uvb , uvc را نیز دفع میکند و باعث میشود تصاویر را با رنگ شفاف ببینید. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. حتما این مدل بی نظیر و استثنایی را تهیه کنید .

عینک مذکور به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرن توانسته است محبوبیت بسیاری در بین اقشار مختلف مخصوصا بازیگران سینما و خوانندگان بدست بیاورد.لنزهای این عینک دارای استاندارد UV400 جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است.

جنس دسته های این عینک از فیبر کربن بوده و این قابلیت سبکی بینظیری به محصول اضافه کرده که شما بر روی صورت خود سنگینی عینک رو به هیچ وجه حس نمیکنید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر وارد صفحه محصول در فروشگاه شده و پس از مشاهده سایر تصاویر و توضیحات محصول فرم سفارش را تکمیل نموده و سپس محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید و وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید و یا هزینه را بصورت آنلاین پرداخت نموده و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

قیمت: 49000 تومان

خرید عینک آفتابی کررا Carrera

 

اشتراک در شبکه اجتماعی

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.