موزیک اسکای

خرید تی شرت محرم یا حسین پرچم خونین - موزیک اسکای

تی شرت محرم یا حسین پرچم خونین

خرید تی شرت محرم یا حسین پرچم خونین

خرید تی شرت محرم

خرید تی شرت مردانه

خرید تی شرت یا حسین

خرید تی شرت پرچم خونین

خرید تی شرت مشکی

خرید تی شرت آستین بلند

خرید تی شرت محرم یا حسین پرچم خونین

T-Shirt Moharram Ya Hossein Parcham Khonin

قیمت: 35000 تومان

خرید تی شرت محرم یا حسین پرچم خونین

 

لباس مردانه

خرید تی شرت

تی شرت مشکی

تی شرت محرم یا حسین پرچم خونین

 

ویژگی های تی شرت محرم یا حسین پرچم خونین :

-جنس:نخ پنبه

-آستین بلند

-یقه گرد

-سایز:لارج / ایکس لارج

-قد لارج:70 سانتی متر

-قد ایکس لارج:74 سانتی متر

 

لباس مشکی محرم، نشانه عشق و دوستی به ساحت اهل‌بیت (ع) و اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی با شهادت سالار شهیدان است، یکی از خواص و‌ آثار رنگ سیاه، آن است که این رنگ به صورت طبیعی، رنگی حزن‌آور و دلگیر و مناسب عزات و ماتم است. از همین‌رو بسیاری از مردم جهان، از این رنگ به عنوان اظهار غم و اندوه از مرگ دوستان و عزیزان خود سود می‌‌جویند.

بنابراین، سیاه‌پوشی به دلیل رمز و رازی که در این رنگ نهفته است، ‌به عنوان یک رسم طبیعی و سنت منطقی نشان حزن و اندوه دارد و پیروان اهل‌بیت «علیه‌السلام» در این ایام عزاداری، لباس سیاه بر تن می‌کنند؛ زیرا لباس سیاه، نشانه عشق و دوستی به ساحت آنان، اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی است.

 

تی شرت محرم پرچم خونین

 

لباس مشکی در عزاداری امامان نور «علیهم‌السلام» ـ خصوصا سالار شهیدان ـ جسمی تیره، ولی جانی روشن دارد، ظاهر سیاه‌پوش است ولی در باطن سپید و چه خوش گفته است شیخ محمود شبستری در گلشن راز که:
سیاهی گر بدانی نور ذات است/ به تاریکی درون، آب حیات است
چه گویم که هست این نکته باریک / شب روشن میان روز تاریک

تی شرت پرچم خونین

 

با آمدن ماه محرم مراسم باشکوه عزاداری‌ها و آئین‌های ویژۀ این نهضت آغاز می‌شود. برای شرکت در این مراسم‌ها نیاز به یک پوشش مناسب با این ماه خواهید داشت. تی شرت محرم یا حسین پرچم خونین دارای جنس عالی و لطیف پنبه بوده که مناسب استفاده در فصل پاییز می‌باشد. و این پارچه از کیفیت بالایی برخوردار است. چاپ فوق العاده زیبا و باکیفیت این تیشرت توانسته است نظر بسیاری را به خود جلب نماید و متن نوشته شده بر روی این تی شرت یا حسین می‌باشد که به زیبایی تمام طراحی شده است، یقه آن گرد بوده و مدل آستین بلند می‌باشد و از تن خوری عالی برخوردار است.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر وارد صفحه محصول در فروشگاه شده و پس از مشاهده سایر تصاویر و توضیحات محصول فرم سفارش را تکمیل نموده و سپس محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید و وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید و یا هزینه را بصورت آنلاین پرداخت نموده و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

قیمت: 35000 تومان

خرید تی شرت محرم یا حسین پرچم خونین

 

اشتراک در شبکه اجتماعی

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.