موزیک اسکای

خرید تی شرت مشکی آستین بلند یقه هفت - موزیک اسکای

خرید تی شرت مشکی آستین بلند یقه هفت

خرید تی شرت

خرید تی شرت مردانه

خرید تی شرت محرم

خرید تی شرت مشکی

خرید تی شرت آستین بلند

تی شرت مشکی آستین بلند یقه هفت

خرید تی شرت مشکی ساده

Men Black T-Shirt

قیمت: 24000 تومان

خرید تی شرت مشکی آستین بلند یقه هفت

 

لباس مردانه

تی شرت مشکی

خرید تی شرت مشکی آستین بلند یقه هفت

 

ویژگی های کلیدی تی شرت مردانه مشکی آستین بلند یقه هفت :

-جنس:نخی

-آستین بلند – یقه هفت

-مدل موجود در تصاویر سایز ایکس لارج را پوشیده است

-رنگ بندی:مشکی

-سایز بندی:لارج – ایکس لارج (راهنمای انتخاب سایز در صفحه فروشگاه)

-دارای نوار مخملی بسیار لطیف دوخته شده پشت گردن

 

ماه محرم ماه حزن و اندوه شیعیان علی بن ابی طالب بشمار می رود که در آن وقایع تلخی به وقوع پیوست .ایام محرم الحرام ایام شهادت حضرت سید الشهدا و اهل بیت و یاران باوفای ایشان است و حقیقت این است که بقای اسلام مرهون دو ماه محرم و صفر است.
تی شرت محرم نشان دهنده اظهار محبت و ارادت محبان اهل بیت به خاندان پاک و مطهر حضرت محمد (ص) است این تی شرت های ارزان قیمت دارای طرح های متنوعی است که در چند سال اخیر ایده آن مطرح شد و در دست تولید قرار گرفت.
بی شک وقتی تمامی افراد اعم از کوچک و بزرگ ،زن و مرد،پیر و جوان در این ایام لباس سیاه به تن می کنند یادر آور مصببت بزرگی است که به وجود مقدس حضرت سید الشهدا وارد آمده است.
از نظر تاریخ، چنانکه مورخان نوشته اند، بعد از واقعه جانسوز عاشورا، زنان خاندان رسول الله(ص) اولین کسانی بودند که تا یک سال لباس سیاه به تن داشتند و چنان مشغول عزاداری بودند که امام سجاد(ع) برای آنها غذا فراهم می ساختند. در طول تاریخ نیز پوشیدن لباس سیاه در عزاداری اهل بیت(ع) به صورت یک سنت ارزشمندی در بین شیعیان و محبان رایج بوده است

 

بعضی از فقهای بزرگ مقید بودند در ایام سوگواری امام حسین(ع) جامه سیاه می پوشیدند و به آن تبرک می جستند و با جدیت از آن نگهداری و مراقبت می کردند و وصیت می نمودند بعد از رحلتشان به عنوان تبرک با آنها دفن شود.
بنابر این پوشیدن لباس سیاه در ایام سوگواری ائمه(ع) خصوصاً در دو ماه محرم و صفراز آن جهت که اظهار همدردی با آن ذوات مقدس و احیای امر ایشان می باشد، دارای فضیلتی بس بزرگ است.
انواع تی شرت محرم ارزان قیمت توسط خود فروشگاه تولید می گردد و بدون هیچ گونه واسطه ای و به صورت مستقیم بفروش می رسد.بنابراین این فروشگاه تی شرت های محرم خود را با تضمین به مشتریان عرضه می دارد بدین صورت مشتریان با اطمینان می توانند خرید خود را انجام دهند.
در این ایام شیعیان و مذهبیان به برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری امام حسین و حضرت ابالفضل العباس می پردازند و هر کس به شیوه ای میزان عشق و علاقه خود به آن حضرت را نشان می دهد.
با خرید تی شرت محرم شما صاحب یک لباس مناسب عزاداری خواهید شد و می توانید آن را هر ساله در ایام محرم و شهادت امامان معصوم به تن کنید و در مراسم سوگواری حضرت شرکت کنید.

 

شرایط نگهداری تی شرت مشکی آستین بلند یقه هفت :
-از آب 30 درجه برای شست و شو استفاده شود
-قابل شست و شو با ماشین لباسشویی
-در سایه خشک شود

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر وارد صفحه محصول در فروشگاه شده و پس از مشاهده سایر تصاویر و توضیحات محصول فرم سفارش را تکمیل نموده و سپس محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید و وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید و یا هزینه را بصورت آنلاین پرداخت نموده و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

قیمت: 24000 تومان

تی شرت مشکی آستین بلند یقه هفت

 

اشتراک در شبکه اجتماعی

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.